Hatékony webes kommunikáció: a minőségi honlapkészítés receptje

Honlapkészítés alatt a vállalkozások sok esetben elfelejtik, hogy mi is az igazi cél. Maga a weblap csak egy eszköz a cég termékeinek eredményes kommunikálása érdekében

A produktív eladáshoz el kell érni a potenciális fogyasztókat és rá kell venni, hogy rászegezze a tekintetét a reklámra. Tudniillik a potenciális fogyasztó a figyelmének éppen hogy tíz százalékát használja. Szerencsés pozicionálással a honlapkészítés hírneve kétségtelen. A mai modern korszakban az internetes értékesítés alapvető a sikerhez. Honlapkészítést emiatt nem javasolt elkapkodni. A Honlapteszt honlapkészítés weblapon látható trükk. Hiszen az eladás egyik óriási baja, hogy jó néhány reklám impulzus éri a lehetséges vevőt.

Elengedhetetlen egy kiváló honlap. A weboldal kezdetben egy érdekes címsorral felkelti a lehetséges vásárló figyelmét. Miután felkeltette a címsor potenciális vásárló figyelmét, tovább fogja szemlélni a weblap tartalmát. A honlapon lehetőség van instant vásárlásra, kapcsolat felvételre emailen vagy telefonon keresztül. A cselekvés-központú honlapkészítés válik igazán nyereségessé. Honlapkészítésnél szem előtt kell tartani, hogy a vásárlók mennyi időt szánnak a szöveg fontosságának megítélésére. Ez módfelett minimális. Mert 0,25 mp alatt a lehetséges vevő mérlegeli, hogy a weboldalon megjelenő információk hasznosak-e vagy sem.

Forrás: honlapteszt.hu, 2017-09-12 21:41