Keresőoptimalizálás és linképítés

Hazánkban minden nap több millióan használják a világhálót a vásárlás előtti tájékozódásra. A világhálón rengeteg információ van, ami segít meglelni az elképzeléseinken megfelelő terméket vagy szolgáltatást. A keresésre szinte mindenki a Google keresőt használja. Az a tapasztalat, hogy háromból két fogyasztó akkor is a világhálón keresi meg a megfelelő vállalkozást, ha esze ágában sincs online vásárolni. Ebben óriási üzleti lehetőség leledzik minden vállalkozónak. Ezernyien gondolják úgy, hogy webáruházzal lehet milliókat keresni. Ez óriási tévedés. Hiszen az internetezők egy része egyáltalán nem akar online rendelni. Ezek a vásárlók a keresőt csupán információ szerzésre használják. Egy ideális céget keresnek, akinek az ajánlata megnyerő. Ezeket az ajánlatokat a vevő a Google keresőben fogja összehasonlítani egymással. A keresőoptimalizálás lényege abban rejlik, hogy a weboldala a keresőben kiemelkedő helyen jelenjen meg. A vásárlók ugyanis sok kifejezést használnak a keresés során. Ezeket nevezzük kulcsszavaknak. Amikor a honlapja az első oldalon szerepel a fogyasztók által keresett kulcsszavakra, biztosan ezernyien lesznek, akik az ajánlatát fontolóra veszik. Jó helyezés és megfelelő reklámszöveg eredménye tetemes bevétel.

Forrás: seozseni.hu, 2016-04-02 17:01